Wednesday 11 November 2015

Seasonal Nail Colours: Revlon Colorstay Gel Envy



Hello Beauties!! I'm so excited to write this post and I know why...This is my happy place, I really enjoy to share with you my opinions and discoveries...

Today I want to talk about nail polishes. I've been using two new shades that I personally think are perfect for autumn/fall. These ones are from the new collection Colorstay Gel Envy by Revlon. When it comes to nail polishes I really want the best quality and that's the reason why I mostly buy professional brands like O.P.I. or Essie. I'm really lazy for doing manis, so I need a good formula (long lasting and easy to apply), but also an amazing colour that pops and stays true. 
I was amazed to discover this new shades inspired by the city of Las Vegas. The formula glides like a dream and dries so quick!! I'm impressed. The finish it's shiny, smooth and like a gel mani. The wide angle brush is very nice and makes the application very easy covering without effort all the tips. This collection comes with a diamond top coat and it claims that you don't need a base because the nail polish formula it's a two in one, a base and a nail lacquer. I personally prefer to always apply a base coat and avoid to skip this step. I used one that I already own by O.P.I. called Start To Finish. The colour stayed pretty well on my nails during 3 days, but it will certainly last longer if you add a second coat of colour.

These are my faves that I'm wearing all the time at the moment:

Queen of Hearts
It's a vivid bluish-red. For me, it's a dark red, but more like a cherry red than a wine red. It's a classic colour, very chic and timeless.

Hold'em 
It's a mauvy pink with brown undertones that dries darker than you can see in the bottle. It's a perfect colour for autumn.




Hola Bellezas!! Estoy muy contenta de escribir este post y sé cual es el motivo...Este es mi lugar feliz, disfruto mucho compartiendo con vosotras/os mis opiniones y nuevos hallazgos...

Hoy me gustaría hablaros de esmaltes de uñas. He estado utilizando dos nuevos colores que pienso que son ideales para el otoño. Estas lacas de uñas pertenecen a la nueva colección Colorstay Gel Envy de Revlon. En lo que a esmaltes de uñas se refiere, busco siempre la mejor calidad y es por esta razón que casi siempre utilizo marcas profesionales como O.P.I. o Essie. Soy muy vaga para las manicuras, y es por eso que necesito una buena fórmula (de larga duración y fácil de aplicar), pero busco también colores que se mantengan y que me llamen la atención. 
Me encantó descubrir estos nuevos pintauñas, se deslizan muy bien y son de secado rápido, tanto que me sorprendió. El acabado es brillante, suave y parecido al de una manicura gel. El pincel tiene un amplio ángulo que facilita la aplicación cubriendo sin esfuerzo todos los extremos de las uñas. Esta colección viene con un top coat de acabado diamante y se supone que no necesitas una base porque el esmalte con color es un dos en uno con la base incluida. Personalmente prefiero no saltarme nunca esta primera etapa y utilicé una base llamada Start to Finish de O.P.I. El color permaneció impecable en mis uñas durante 3 días, pero seguramente durará mucho más si aplicas dos capas de color.

La ciudad de Las Vegas fue la inspiración para la creación de los diferentes tonos. Estos son mis colores favoritos que llevo a menudo: 

Queen of Hearts
Es un rojo azulado pasión. Lo considero como un rojo oscuro pero más bien de un tono cereza que vino tinto. Es un color clásico, muy elegante y atemporal.

Hold'em
Es un rosa antiguo con tonos malva y marrones que al secar es más oscuro que como se puede apreciar en el frasco. Es perfecto para el otoño.





Bonjour Beautés!! Je suis tellement contente d'écrire ce post, et je connais la raison...Ici, c'est mon espace de pur bonheur, j'adore partager avec vous mes opinions et découvertes...

Aujourd'hui, je vais vous parler de vernis à ongles. J'ai essayé deux nouvelles teintes qui sont parfaites pour l'automne/hiver. Ces vernis à ongles font partie de la nouvelle collection Colorstay Gel Envy de Revlon. Je suis constamment à la recherche de la meilleure qualité de vernis à ongles et c'est pourquoi, j'achète essentiellement des marques professionnelles comme O.P.I. et Essie. Je suis très paresseuse pour faire des manucures et c'est pour cela que j'ai besoin d'une bonne formule (longue tenue et facile à appliquer), mais je cherche également des couleurs attirantes qui tiennent bien. 
J'ai été ravie de découvrir cette nouvelle ligne inspirée de la ville de Las Vegas. La formule de ces vernis glisse divinement et sèche si rapidement!!Je suis impressionnée. Le fini est brillant et doux comme une manucure gel. Le pinceau applicateur permet de couvrir sans effort les petits coins des ongles. Un top coat diamant est présenté avec cette collection et normalement il n'est pas nécessaire d'appliquer une base, car ces vernis sont un produit deux en un. Moi, je préfère ne pas sauter cette première étape et j'utilise comme base le Start to Finish de O.P.I.

Voici mes teintes préférées que je porte très souvent en ce moment:

Queen of Hearts
C'est un rouge bleuté vif. Je considère que c'est un rouge foncé, mais plutôt plus comme un rouge cerise que comme une teinte vin rouge. C'est une couleur classique, chic et intemporelle.

Hold'em 
C'est un rose mauve avec des sous-tons marrons qui devient plus foncé lorsqu'il sèche. C'est une couleur parfaite pour l'automne.
Share:

No comments

Post a Comment

© The Beauty Satisfaction | All rights reserved.
Blog Template Designed by pipdig