Thursday 29 January 2015

Barbie Pink

 
 
 
 
 
 
There is something about pink that I love, it puts me in a good mood when I wear it. For me, it represents happiness, femininity, carefreeness...
 
When I was little I wanted to have everything in pink: clothes, toys, school bag...It's funny because now, I always choose black. I really have to do an effort when I go shopping because I always tend to buy everything in black and white.
 
Sometimes, a little touch of colour can change everything. If you want to have fun with your makeup try to wear the Barbie pink hues that will make you remember those days when you played with dolls. 100% regressive effect guaranteed.

 Products used: Essie Nail Lacquer Funny Face, Eyeliner Contour Clubbing Waterproof by Bourjois Paris in the shade 58 Pink about You, M.A.C Cosmetics Lipstick in the shade Chatterbox.

  
 
 
No sé qué tiene el color rosa que me encanta, me pone de tan buen humor. Para mí, representa la felicidad, la feminidad, la despreocupación...

Cuando era pequeña quería tenerlo todo rosa: ropa, juguetes, mochila del colegio...Y es curioso porque ahora siempre elijo todo en negro. Intento de veras, hacer un esfuerzo, pero siempre compro todo en negro o blanco.
 
A veces, un toque de color puede cambiarlo todo...Si te apetece divertirte al maquillarte prueba a llevar el tono rosa Barbie que te hará recordar aquella época en la que jugabas a las muñecas. Efecto regresivo garantizado al 100%.

 Productos utilizados: Esmalte de Uñas Essie en el tono Funny Face, Eyeliner Contour Clubbing Waterproof de Bourjois Paris en el color 58 Pink about You y pintalabios Chatterbox de la marca M.A.C Cosmetics.




Cette couleur a un "je ne sais quoi" qui me plaît énormément. Si je porte du rose ça me met de bonne humeur. Pour moi, celle-ci représente la joie, la féminité, l'insouciance... 

Quand j'étais enfant, je voulais tout avoir en rose: vêtements, jouets, cartable...Et, c'est drôle car aujourd'hui je choisis toujours le noir. Je dois vraiment faire un effort car, lorsque je fais du shopping, j'ai tendance à tout acheter en noir ou blanc.

Parfois, une touche de couleur peut tout changer. Si vous voulez vous amuser en vous maquillant, essayez le ton rose Barbie qui vous rappellera ces jours où vous jouiez aux poupées. Effet régressif garanti à 100%.  

 Produits utilisés: Vernis à Ongles Essie Funny Face, Eyeliner Contour Clubbing Waterproof de Bourjois Paris dans la teinte 58 Pink about You, Rouge à Lèvres M.A.C Cosmetics Chatterbox.
Share:

No comments

Post a Comment

© The Beauty Satisfaction | All rights reserved.
Blog Template Designed by pipdig